kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Rekrutacja pracowników. Najważniejsze trendy w 2016 roku
2016/1/13 20:10:00


Najwyższa pora na mobile

Nowe pokolenia na rynku pracy, przyzwyczajone do korzystania z najnowszych rozwiązań technologicznych, od lat wymuszają na pracodawcach i rekruterach zmianę sposobu realizacji procesu rekrutacji. Aplikowanie on-line, w tym za pośrednictwem urządzeń mobilnych, stało się już czymś naturalnym. Kandydaci, którzy na co dzień korzystają z różnych aplikacji mobilnych, będą mieli rosnące oczekiwania wobec rozwiązań rekrutacyjnych w tym obszarze. Dla nich coraz mocniej liczą się dwie rzeczy: jak szybko można znaleźć ofertę i czy w łatwy sposób można na nią odpowiedzieć. Nadal bardzo ważne będzie maksymalne upraszczanie procesu aplikacji, a przy tym umożliwianie uzyskania informacji o firmie, perspektywach rozwoju czy kulturze organizacyjnej w możliwie prosty i przystępny sposób. Z kolei dla pracodawców bardzo istotna będzie integracja aplikacji mobilnych z systemami HR, aby w prosty sposób można było zarządzać danymi zbieranymi za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

„Jakie będą trendy w rekrutacji mobilnej? Na pewno upraszczanie formularzy aplikacyjnych i zadbanie o to, aby kandydaci wynosili pozytywne doświadczenia z pierwszego kontaktu, co wymaga inwestycji w dopasowanie www do urządzeń mobilnych. Nie można także zapominać o tym, że w dzisiejszych czasach rekrutacyjne aplikacje mobilne bez mediów społecznościowych, są jak rekruter bez telefonu. Dzielenia się ofertami w social media jest szczególnie ważne dla najmłodszych pokoleń. To z myślą o nich działy rekrutacji inwestują w mobile czy gry rekrutacyjne odwzorowujące pracę w firmie i testy on-line” – podkreśla Anna Kurczewska-Formela. - Wykorzystywanie najnowszych rozwiązań technologicznych w rekrutacji przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, skraca czas realizacji procesu rekrutacji, a co najważniejsze pomaga przyciągać najlepszych kandydatów – dodaje Kurczewska-Formela.

Powrót rynku pracownika i postępujący rozwój technologii w dużym stopniu zdeterminują sposób pozyskiwania talentów w 2016 roku. Konieczność częstszego sięgania po pasywnych kandydatów sprawi, że rekruterzy będą musieli nie tylko biegle posługiwać się mediami społecznościowymi, ale także rozwijać swoje kompetencje sprzedażowe. Rekruterom łatwiej będzie pozyskiwać talenty dla pracodawców, jeśli ci zaczną dbać o swój wizerunek i inwestować w działania employer branding. Dla oszczędniejszych sprawdzą się programy polecające, które pozwolą na pozyskiwanie kandydatów za pośrednictwem zaufanych pracowników. Jeśli jednak w grupie docelowej firmy znajdują się najmłodsze pokolenia, z pewnością nie obejdzie się bez inwestycji w rekrutacyjne aplikacje mobilne. Takie są prognozy ekspertów LeasingTeam Group. Czy się sprawdzą? Ocenimy już za rok.


Strony: [1] [2] [3] [4]

()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: media spolecznościowe, praca, pracownik, rekrutacja, rekrutacja pracowników


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »